Mile Auto

Mile-Auto Facebook

Visaptverošākais modeļu klāsts

2021. gada 3. jūnijs

Citroën ë-Jumpy Hydrogen, kombinējot akumulatorus ar ūdeņraža degvielas šūnām, nodrošina lielāku nobraukuma rezervi elektriskajā režīmā, turklāt bez kompromisiem automašīnas veiktspējā un praktiskumā. Ar vairāk nekā 400 km sniedzamību un iespēju uzpildīt ūdeņradi mazāk nekā trīs minūtēs jaunais Citroën ë-Jumpy Hydrogen ir rītdienas elektrisko vieglo komercauto klāsta vēstnesis. Plānots, ka viss Citroën vieglo komercauto (LCV) klāsts tiks elektrificēts līdz 2021. gada beigām: ë-Jumpy jau tiek plaši izmantots, savukārt My Ami Cargo, ë-Berlingo Van, ë-Jumpy Hydrogen un ë-Jumper tirgū nonāks šā gada otrajā pusē.

Kopš 1928.gada Citroën nemitīgi ievieš jauninājumus un pielāgojas izmaiņām sabiedrībā, lai profesionāļiem nodrošinātu lielāku mieru viņu ikdienas darbā. Reaģējot uz aktuālajiem izaicinājumiem vides aizsardzības un sociālajā jomā, Citroën 2021. gadā ar modeli ë-Jumpy Hydrogen sāk izmantot  jauna veida enerģiju, kā arī ievieš jaunas koncepcijas komercauto My Ami Cargo. Franču kompānija tādējādi ir izveidojusi vispilnīgāko elektrisko automobiļu klāstu, kāds šobrīd pieejams tirgū. 

Jauna veida enerģija: Citroën Jumpy turpmāk brauks ar ūdeņradi

Citroën savā elektrisko LCV klāstā ievieš ūdeņraža tehnoloģijas, lai spētu apmierināt to 8% kompāniju vajadzības, kurām jānobrauc vairāk nekā 300   kilometrus gara distance un dienas gaitā nav iespēju veikt gaitas akumulatora uzlādi. Pateicoties jauninājumam, zīmola modeļu klāsts turpmāk apmierinās visas šī segmenta patērētāju vajadzības.

ë-Jumpy Hydrogen – elektrisks furgons ar ūdeņraža degvielas šūnām un uzlādējamām baterijām – ir pirmais Citroën, kura darbināšanai tiek izmantota šī enerģijas forma. Turklāt jaunās tehnoloģijas lietošana nerada nevēlamu ietekmi uz automašīnas ietilpības un kravnesības rādītājiem. Jaunā, praktiskā modeļa darbības diapazons ir vairāk nekā 400 km (atbilstoši WLTP standartam), un visas trīs oglekļa šķiedras tvertnes, kurās ūdeņradis tiek glabāts 700 bāru spiedienā līdzās gaitas baterijai zem priekšējiem sēdekļiem, var uzpildīt trīs minūtēs.

Braucot bez CO2 emisijām, pašnodarbinātie profesionāļi, tirgotāji un amatnieki, varēs brīvi izmantot ceļus arī tajos apdzīvoto vietu rajonos, kuros ir spēkā ierobežojumi transportlīdzekļiem ar kaitīgajiem izmešiem.

ë-Jumpy Hydrogen ir pilnībā elektrisks automobilis, un to darbina divi enerģijas avoti: 45 kW degvielas šūnu sistēma, kas elektrības ražošanai izmanto trīs cilindriskās tvertnēs uzpildītu un 700 bāru spiedienā uzglabātu ūdeņradi, un 10,5 kWh gaitas akumulators, kas kalpo kā rezerves enerģijas avots 50 kilometru nobraukšanai, kad ūdeņraža krājumi ir izsmelti. Ūdeņradis ir un paliek šī transportlīdzekļa galvenais sniedzamības nodrošinātājs, savukārt akumulators tiek pieslēgts tikai pārejas fāzēs, piemēram, straujas paātrināšanās brīžos vai kalnainā apvidū, kur nepieciešama papildu jauda. Baterija daļu enerģijas atgūst auto bremzēšanas laikā, tomēr pietiekams pastāvīgais lādiņš tai automātiski tiek nodrošināts ar elektrību, ko ģenerē degvielas šūnas. Ja nepieciešams, ë-Jumpy Hydrogen akumulatoru var uzlādēt arī elektromobiļu uzlādes stacijās, izmantojot visparastāko kabeli.

Pirmie ë-Jumpy Hydrogen, kas būs pieejams divās versijās – L2 (4,95 m) un L3 (5,30 m), klientu autoparkiem tiks piegādāti 2021. gada rudenī.

Visaptverošākais modeļu klāsts tirgū būs pilnībā elektrisks jau 2021.gadā

Eiropas elektrisko auto tirgus šobrīd piedzīvo strauju izaugsmi. 2020. gadā, salīdzinot ar 2019. gadu, pārdošanas apjoms ir palielinājies par 132%, gandrīz katram desmitajam no jaunajiem auto esot ar elektropiedziņu. Gaidāms, ka 2021. gadā elektroauto tirgus pieaugs vēl par 53%, turklāt ar vairāk nekā 2 miljoniem reģistrāciju ievērojams pieaugums tiek prognozēts tieši elektrisko LCV tirgū (+127%), kurā Citroën plāno kļūt par vienu no galvenajiem spēlētājiem. Zīmola ambiciozais mērķis ir sasniegt vairāk nekā 25% tirgus daļu jau līdz 2025. gadam.

Raugoties tālāk par apņemšanos samazināt visa klāsta tā dēvēto oglekļa pēdas nospiedumu, Citroën elektriskie LCV ir kritiski svarīgi tiem profesionāļiem, kuru nodarbošanās viņus regulāri ieved pilsētu centrālajās daļās, kas aizvien biežāk tiek pakļautas dažādiem iebraukšanas ierobežojumiem, un būvdarbu zonās. Elektrifikācija dod iespēju pārveidot uzņēmuma autoparkus tā, lai optimizētu gan ietekmi uz vidi, gan ekonomiskos aspektus. Uzskatāms ievērojami zemāku lietošanas izmaksu piemērs ir ë-Berlingo Van – tas patērē vidēji 18 kWh elektroenerģijas uz 100 km (atbilst apmēram 3 eiro), savukārt modeļa uzturēšanas izmaksas ir vidēji par 30% zemākas nekā Berlingo Van iekšdedzes versijai. Svarīgi, ka autoparka elektrificēšana, kuras rezultātā uzņēmums iegūst vienmērīgas un klusas piedziņas automašīnas, uzlabo darba apstākļus un darbinieku vispārējo labklājību, vienlaikus saglabājot ë-Berlingo Van, ë-Jumpy un ë-Jumper pārbaudītās produktivitātes īpašības.


ë-Berlingo Van: ikdienas partneris profesionāļiem

Visā pasaulē kopš 1996. gada ir pārdoti vairāk nekā 1,6 miljoni Berlingo Van eksemplāru. Šogad, balstoties uz pārdošanas rādītājiem līdz aprīļa beigām, Berlingo, būdams kompakto komercauto etalons trīs paaudžu garumā, ir otrs vislabāk pārdotais sava segmenta furgons Eiropas tirgū. Tas ir ideāli piemērots, ja dienas laikā jāveic vairāki braucieni (caurmērā tie ir pieci braucieni ar 5 līdz 30 minūtes ilgu apstāšanos un 50-100 km kopējo distanci, retāk – vairāk nekā 200 km).

ë-Berlingo Van, kurš jau tuvākajā laikā kļūs pieejams pasūtīšanai, sniedz reālu rīcības brīvību tiem profesionāļiem, kuri strādā arvien vairāk regulētajā pilsētvidē, kā arī piepilsētā vai laukos. Par to jāpateicas 275 km (atbilstoši WLTP standartam) nobraucamajam attālumam, ko nodrošina 50 kWh akumulators. Tā enerģijas krājumus var ātri papildināt ar superlādētāju publiskā stacijā, 80% no akumulatora uzlādes kapacitātes sasniedzot tikai 30 minūtēs. Kompaktais komercauto ar 100 kW (136 ZS) elektromotoru maksimāli attīsta 130 km/h ātrumu.

Priekšrocības, ko dod braukšana elektrorežīmā, papildina īpašības, kas līdz šim nodrošinājušas Berlingo Van panākumus. Tās ir piecas virsbūves konfigurācijas, lietderīgais tilpums līdz 4,4 m3, līdz pat 800 kg kravnesība, kā arī Extenso® kabīnes modularitāte jeb pielāgojamība. ë-Berlingo Van aprīkojumā ietilpst 18 dažādas komforta un drošības tehnoloģijas, tostarp projekciju displejs (pirmo reizi šajā segmentā) un instrumentu panelis ar jaunu 10 collu augstas izšķirtspējas displeju.

ë-Jumpy

ë-Jumpy ir daudzpusīgākais modelis, kas spēj pielāgoties visu veidu ceļiem. Šī modeļa lietošana ne vienmēr ir pastāvīga; to drīzāk raksturo daži ikdienišķi braucieni vidēji lielā rādiusā (vidēji trīs braucieni, ieskaitot vienu apstāšanos, kas ilgst aptuveni divas stundas, ar kopējo distanci no 50 līdz 100 km, reti pārsniedzot 200 km). Šajā automobilī uzņēmumi var pārvadāt gan mazas, gan vidēji lielas kravas, kā arī izmantot segmentā vadošo kravas telpas ietilpību lielgabarīta priekšmetu pārvadāšanai.

Ne velti Citroën ë-Jumpy ieguva titulu Starptautiskais gada furgons 2021, ko tam nodrošināja modernais stils, salona vispārējais komforts, līdz pat 6,6 m3 ietilpība un līdz 1275 kg kravnesība, kā arī klasē vadošā modularitāte (īpaši ar Citroën daudzfunkcionālo Moduwork® sistēmu, kas lietderīgi izmantojamo garumu palielina līdz 4 m) un braukšanas īpašības apvienojumā ar vislabākajām elektriskās piedziņas tehnoloģijām. Profesionāļi var izvēlēties savām vajadzībām piemērotāko ë-Jumpy ar 50 kWh akumulatoru un 230 km (WLTP) gaitas rezervi vai 75 kWh akumulatoru un iespēju ar vienu uzlādes reizi veikt līdz pat 330 km (WLTP) lielu distanci. Ar šo piedāvājumu, ë-Jumpy nosedz vairāk nekā 91% no segmenta vajadzībām.

ë-Jumper

ë-Jumper vairāk tiek izmantots plānotiem, tālākiem braucieniem, klientiem darba pienākumu izpildē apbraukājot savu valsti vai pat izbraucot aiz valsts robežām. Vidēji dienā divos braucienos ar šo auto tiek veikti 150 km (maksimums 300 km) un vidējais apstāšanās ilgums vienā no tiem ir ilgāks par divām stundām. ë-Jumper ir paredzēts apjomīgāku un smagāku kravu pārvadāšanai, tāpēc ar šo modeli vairāk brauc pa ceļiem un šosejām, nevis pilsētās.

ë-Jumper piedāvā teju neierobežotas pielāgošanas iespējas. Modeļu saimē ietilpst četras dažādas Jumper ģimenes (kravas furgons, šasija ar kabīni, šasija ar dubulto kabīni un auto ar kravas kastes platformu) četros garumos un trīs augstumos. ë-Jumper ir aprīkots ar diviem akumulatoru blokiem, kas nodrošina segmentā vadošo gaitas rezervi līdz 340 km. Elektromotors, kurš darbojas bez trokšņiem, apvienojumā ar astoņām noderīgām tehnoloģijām palielina braukšanas prieku ikdienas gaitās. Ar līdz pat 1590 kg kravnesību un 17 m3 kravas nodalījuma tilpumu ë-Jumper ir pielāgojams visgrūtākajiem uzdevumiem.